Wij oordelen niet! Lopen met je mee tijdens de uitdagingen – emotionele – praktische stappen

.

SCHEIDEN DOE JE ZO! En uiteraard niet zomaar!

Scheiding met een concreet en liefdevol plan!

De kracht van dit traject is liefdevol scheiden of blijven!

Dit traject biedt een stevige fundering
De verandering, de twijfel, het hoe en waarom van de scheiding.

Stel je weet het zeker: ” Ik wil niet meer verder met dit huwelijk of de relatie” Hoe pak je het emotioneel en praktisch aan. Zijn er kinderen in het spel. Dit vraagt een stevige fundering tijdens onrustige tijden.

intensieve ondersteuning. Wat zijn de te doorlopen stappen. Het startpunt is waar jij je nu bevindt in het proces. Moet je het wellicht nog gaan vertellen en kan je moed gebruiken. Of een klankboard dat het de juiste keuze is. Wil je gevoel van emotie leren onderscheiden. Ben je verliefd geworden op iemand anders. Alles is mogelijk.

.

Voor wie :

Voor als je op het punt staat – de relatie te verbrekenals je al met een  breuk te maken krijgt in een pittig proces terecht bent gekomen.

Je tegen emoties aanloopt, rouw, loslaten, schuldgevoel, angst om alleen achter te blijven, verdriet, financiële uitdagingen, hoe gaat het contact met de kinderen verlopen, vertrouwen herpakken, boosheid vanuit de omgeving, onbegrip, discussies enz.

Hoe krijg je na vele jaren samen je eigen leven weer op de rit?
Wij ondersteunen bij de verschillende fases. Geen vraag is ons vreemd.

Dit traject is ook geschikt voor diegene die onverwachts met een breuk te maken krijgt. Het niet aan zag komen.

Wat kan je verwachten :

Intensieve begeleiding. Hoe bouw je aan een nieuw leven
Oude patronen en de oude situatie liefdevol en zonder strijd loslaten

Scheiden of blijven?

Ook geschikt voor stellen die opzoek zijn naar een gezamenlijke oplossing :

Voor stellen die vastlopen in de connectie het volgende:

als liefde de basis is maar emoties enorm triggeren en de verbinding vanuit rust zoek is

✅ de oude manieren niet meer werken omdat we in een intense transformatie zitten. Niets blijft ongezien en oude methoden spatten uiteen.

je door de chaos elkaar niet meer ziet, hoort en voelt. Dit intens verdrietig kan aanvoelen. Je van alles wenst te redden maar ook ervaart dat jezelf in het ronde doolt

✅ wat kan dit traject voor stellen betekenen die bijna omvallen. Samen of los van elkaar.

✅ jullie worden op sleeptouw genomen. Niet samen maar los van elkaar. Je praat niet over elkaar maar voor jezelf. Ik zal een spiegel geven op de blokkades. Op innerlijk kind level, de emoties, mindset en uiteindelijk moeiteloos liefhebben. Eerst jezelf, daarna samen.

✅ We treffen wij elkaar 1 op 1 via beeldbellen of face to face

dit traject is voor stellen die bewust willen werken aan zichzelf. Waarbij er intern de motivatie leeft dat je de wereld mooier wenst te maken niet bitter en vol wrok.

Staan jullie voor een omslag, mag er een doorbraak komen?

Neem contact op : wie weet kan dit traject de sleutel zijn naar jullie harten! Vraag een passende offerte aan!

Note : de gesprekken worden niet uitgewisseld of gedeeld met de ander. Zo worden er geen verslagen verzonden via de mail, telefoon etc. Puur en discreet!

Aanmelden of informatie ontvangen :

1 + 5 = ?